Help

Oplossing bij Kleine Problemen

1. Login werkt niet / ik kan niet inloggen
De login is handig voor als je later nog eens een bestelling wilt doen. Je kunt altijd zonder in te loggen jouw bestelling te plaatsen!
Als je met login werkt, zijn er 2 mogelijkheden:

a. Je hebt nog geen account aangemaakt
Je kunt dit alsnog aanmaken door links onderaan op de knop 'Registeren' te klikken of op de pagina 'Methode van verzending en Betaling' klikken op de knop 'Nieuwe Login account'.
Let op: je krijgt geen bevestiging van de inloggegevens (omdat de software dit nog niet kan).

b. Je hebt wel een account aangemaakt.
Als je jouw wachtwoord niet meer weet, maar nog wel uw inlognaam weet, klik dan onderaan in de inlogbox op: 'Wachtwoord vergeten?'
Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord dat je via 'mijn account' onder de home-knop kunt aanpassen
klik hierop en je komt in jouw omgeving waar je het wachtwoord kunt aanpassen.
Mocht het inloggen in zijn geheel niet meer lukken, e-mail ons dan zodat we je nieuwe codes kunnen mailen die je vervolgens na het inloggen zelf opnieuw kunt instellen.

2. iDEAL doet het niet
Controleer of je op www.hi-art.nl zit, dus met 3x de 'w' ervoor. Dan zou het moeten werken, tenzij er een landelijke storing is (wij melden dat zover wij dat weten en kunnen op Twitter en Facebook). Gelieve bij een dergelijjke storing het op een later moment nog eens te proberen.
Antwoord op Veel-Gestelde-Vragen (FAQs)


Antwoord op veelgestelde vragen
A. Hoe kan ik zien dat mijn gegevens veilig en versleuteld worden opgeslagen?
Dit kun je zien door de verandering tijdens het bestelproces van http:// naar https:// en het slotje dat geel oplichts als je met de cursor over het webadres gaat.
B. Ik ben toch niet tevreden met de aankoop, kan ik het kunstwerkje en/of knuffelpopje retourneren?
Binnen 14 dagen na aankoop kun je jouw bestelling retourneren mits de seal-verpakking nog dicht is. Na ontvangst van jouw mail waarin je aangeeft dat je wilt retourneren, sturen wij je een retourformulier. Je krijgt jouw betaald geld dan teruggestort op jouw rekening. Let op: je dient zelf de kosten voor de retourzending te betalen.

Kunstwerkjes en knuffelpopjes die speciaal in opdracht worden gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

C. Welke verzendmethoden zijn er en wat zijn de kosten?
Gezien de aard en de grootte van de artikelen in onze webwinkel versturen we die in principe als een pakket met Track&Trace van DPD.of DHL. Een brievenbuspakket van DPD kan enkel gekozen worden voor één exemplaar van ons boek, één of twee HI Art in Beweging XS of S of één HI Art in Beweging M. We hebben bewust gekozen voor de DPD /DHL koeriersdienst vanwege hun zorgvuldigheid in de klantenservice (ook voor Europa). We versturen je bestelling zo snel mogelijk van maandag t/m vrijdag.

Je kunt hieronder kiezen of je je pakket thuisgestuurd wilt krijgen of zelf ophaalt bij een Pickup point van de DPD die zijn gevestigd in winkels bij jou in de buurt. Je hebt de volgende verzendmogelijkheden, let daarbij op dat in je winkelmandje automatisch de thuisbezorgd optie staat, wil je een andere verzendoptie dan moet je deze zelf handmatig veranderen door een andere optie te kiezen:
Nederland:
  • Pakket thuisbezorgd DPD/DHL à € 6,50 (geschikt voor alle artikelen)
  • Pakket Pickup point DPD/DHLà € 4,95 (geschikt voor alle artikelen)
  • Brievenbuspakket DPD/DHL à € 4,95 alleen mogelijk voor Maximaal 1x ons boek of 2x HI Art Mini of 1x HI Art Medium

Europa: Belgie, Duitsland, Frankrijk en Zweden:
  • Pakket thuisbezorgd à € 13.50

USA
  • Parcel, registered and insured to € 500; delivered at home à € 34,95.
Je betaalt de verzend- & adiministratiekosten per pakket. Naast de portokosten een kleine bijdrage in de kosten voor verpakkingsmateriaal en onze tijd voor administratie, inpakken en wegbrengen. De kosten zijn voor Europa inclusief 21% BTW.

Wij dragen maximale zorg voor de verzending daar waar mogelijk. Echter wij hebben geen controle over de koeriersdienst noch over de toegankelijkheid van het door jou gekozen afleveradres. Mocht jij in een buitengebied wonen wat lastig te vinden is voor de koeriersdienst, kies dan voor de optie dat je zelf je pakket ophaalt bij een DPD of DHL Pickup point bij jou in de buurt.

Toch nog problemen en/of vragen?
Bel ons op NUL-ZES- 445 11- ACHT-60 (spreek eventueel je boodschap in en wij bellen je zo spoedig mogelijk terug) of e-mail via plezier@hi-art.nl